Tel: +386 2 601 11 60            Mob: +386 40 871 845
slovenscina english
epro Svet, planet, vse na enem mestu za razvoj električne mobilnosti v Sloveniji. epro Popolno približanje obnovljivim virom energije. efutura Nova energija, nov zagon, energijski paketi prihodnosti prijazni do uporabnika. efutura Izobraževanje, prepoznavanje poslovnih idej in inovativni pristop reševanju zadanih nalog.

E futura

Izobraževanje, prepoznavanje poslovnih idej in inovativni pristop k reševanju zadanih nalog.

Prihajajoča izobraževanja v letu 2019

Seminar  ”PAMETNE POLNILNE POSTAJE ZA ELEKTRIČNA VOZILA - načrtovanje, vzdrževanje in preverjanje” bo v Agenciji POTI, Stegne 7, Ljubljana,  Vabljeni ! Prijava

Seminar " NOVA Uredba o SAMOOSKRBI z električno energijo iz obnovljivih virov energije", Agencija POTI, Stegne 7, Ljubljana.Vabljeni !

NOVO Seminar "OBVEZNO zagotavljanje in preverjanje varnosti delovanja SONČNIH ELEKTRARN", Agencija POTI, Stegne 7, Ljubljana,  Vabljeni !

Aktualno

Izšel je novi Priročnik za izgradnjo elektro polnilnih postaj za električna vozila Več o priročniku

Vedno aktualno...

Izobraževanje in prepoznavanje poslovnih idej, za svetovanje pokliči +386 40 871 845, +386 2 601 11 60 ali napiši na info@e-prihodnost.si

Izobraževanje mladih

Ker se ljudje v današnjem svetu marsikateri pridobljeni komoditeti ne želimo ali ne moremo kar tako odreči, je izjemno pomembno, da delujemo tudi v smeri spreminjanja življenjskih navad potrošnikov. Zato menimo, da se mora ozaveščanje o pomenu in rabi energije pričeti že zelo zgodaj v življenju – pri malčkih v vrtcu in otrocih v šoli. Le tako smo kot družba, ki želi dobro svojemu okolju lahko uspešni.

Trajnostno naravnana vzgoja, izobraževanje in navsezadnje tudi naše vedenje o življenju je danes nuja in obveza, ki jo moramo dati našim otrokom.

Prav zato, in ker cenimo in spoštujemo svoje okolje, tudi v našem mladem podjetju stopamo naproti zahtevam energetske politike Evropske unije po bolj učinkoviti rabi energije in uporabi obnovljivih virov energije. S projekti električne mobilnosti in z blagovno znamko E SVET, ki predstavlja strateško usmeritev našega podjetja, v letu 2012 tako še aktivneje vstopamo na področje trajnostnega razvoja. Okrepili smo podporo 'drugačnim' oblikam mobilnosti, posredno pa prispevali tudi k zmanjšanju izpusta ogljikovega dioksida. S polnilnimi postajami za električna vozila, uporabo električnih avtomobilov in drugimi ekološko zastavljenimi projekti kot so na primer obnovljivi viri energije, učinkovita raba energije z novo energetsko storitvijo Energijski servis prihodnosti (EFS) uresničujemo vlogo družbeno odgovornega in okolju prijaznega podjetja.

Prepoznavanje poslovnih idej in inovativni pristop k reševanju zadanih nalog

Za nadaljnji razvoj, s posebnim poudarkom na tehnološki in poslovni odličnosti, je potrebno vse večji poudarek nameniti inovativnosti in širši participaciji zaposlenih in ostalih deležnikov. 

V naslednjih letih želimo vzpodbuditi samoiniciativnost in ustvarjalno razmišljanje pri reševanju zadanih nalog. Dobrodošle so vsakršne nove / sveže ideje; še posebej pa tiste, ki vodijo v izboljšanje poslovanja. Področja inoviranja tako sedaj širimo iz predvsem tehnološko-operativnega področja na področje netehnoloških oziroma poslovnih inovacij.

Proces inovacij, v katerega so vpeti vsi zaposleni, zajema vse potrebne aktivnosti od nastanka ideje do, kar je prav tako pomembno, uresničitve oziroma udejanjanja ideje.

 Pot do pravih predlogov za utvarjanje dodane vrednosti

  • ozaveščanje ustvarjalnega razmišljanja,
  • vzpodbujanje želje po ustvarjalnosti, kreativnosti,
  • podpiranje samoiniciativnosti in drznosti,
  • izboljšanje medstrukturnega sodelovanja s poudarkom na projektnem delu.

Presojanje predlogov

Predlog presodi že nosilec ideje ob njenem nastanku pri čemer uporabi 5 disciplin inovativnosti:

  1. Katero navado ali potrebo stranke nagovarjaš?
  2. Kakšno vrednost ustvarjaš (za to potrebo)?
  3. Ali si pripravljen biti zmagovalec?
  4. Kdo so tvoji verniki (projektni tim)?
  5. Kako zagotoviti trajnostno inoviranje (potencial inovacije na dolgi rok, poprojektno izvajanje)?«

Curtis R. Carlson & William W. Wilmot, Inovation,
The 5 Disciplins for creating what customers want (2006)

Presojanje po modelu »5 disciplin inovativnosti« doprinese k izbiri pravih idej in projektov.

Ključno je, da nosilec ideje prevzame odgovornost za izvedbo ideje: vse od manifestacije in razvoja ideje skozi projekt do uvedbe ideje. Tako poskrbi za udejanjanje ideje. Znati mora tudi promovirati svojo idejo in navdušiti svoje sodelavce za sodelovanje.

(Vir: Inovativnost na vseh nivojih poslovanja; Inovacija energetike 2011) 

Povezave:

E-prihodnost za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Z nadaljevanjem obiska strani soglašate z njihovo uporabo. V redu